סכין מטבח יפנית | סכיני מטבח יפנים

דיוק מרבי

המטבח היפני הוא מטבח מאוד ייחודי ויוצא דופן. היפנים, כמו היפנים, אוהבים דיוק מרבי ומתמקדים בעיקר במאכלי ים, כך שהחשיבות בדיוק היא גדולה מאוד מכיוון שצריך להוציא מהדג או מכל חיה אחרת רק את הנתח הטוב ביותר. לשם כך, האבולוציה של המטבח היפני התאימה את עצמה לזו המערבית והסכינים הטובים ביותר בעולם הם יפנים.

התרבות היפנית היא פרפקציוניסטית וכך הם הגיעו למצב שהסכינים שלהם איכותיים ברמה עולמית. הסכינים הם חדים בצורה יוצאת דופן ובאים במגוון סגנונות ולקשת רחבה של שימושים. יש סכיני מטבח יפניים רגילים המשמשים לחיתוך של ירקות, אך גם סכיני מטבח יפנים המשמשים בין השאר לחיתוך של דגים, לקצבות של בשר אדום, למריחה של ממרחים רכים ועוד. ישנם סטים שלמים שנותנים לכל טבח את כל מה שהוא צריך.

סכין מטבח יפני הוא אפקטיבי ופופולארי מאוד במטבח. מבין כל כלי המטבח בהם אנו משתמשים, הסכין הוא הנפוץ ביותר. כל בישול או אפייה מתחילים עם סכין על מנת שיהיה קל יותר לבשל ולאכול את המנה.

תחזוקה שוטפת

סכיני מטבח יפניות צריך לתחזק בצורה טובה. יש לנקות את הסכינים ואף להשחיז אותן פעם בכמה שבועות. השפים המקצועיים משחיזים את הסכין לפני כל שימוש, אך אם אתם חובבים בלבד, אפשר לעשות זאת רק אחת לכמה שבועות.

אנשים טועים ונוטים לחשוב שסכינים לא צריכות להיות חדות מדי. עם זאת, סכין מטבח יפנית חייבת להיות חדה במיוחד על מנת שיהיה אפשר לייצר את הדיוק, לבטח אם מבשלים אוכל אסייתי. סכין חדה היא אינה מסוכנת כמו סכין קהה, מכיוון שסכין קהה יוצרת תנועות לא רצוניות עם הסכין, שיכולות להסתיים עם פציעה. רוצים להיות מקצוענים במטבח? התחילו עם קניית ציוד הבסיס הנכון.

לא משנה איזה סוג של אוכל אתם מכינים, כדאי שתהיה לכם במטבח סכין איכותית. רוצים לרכוש אחת כזו ומתלבטים במה לבחור? חברת בווא, המתמחה במכירת מספריים וסכינים, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לחברה מגוון של סכינים של מיטב היצרנים. לפרטים, התקשרו לטלפון שמספרו 02-5383636

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם