סכיני מטבח איכותיים

איכות בחיתוך

סוג העבודה הנפוץ ביותר במטבח הוא חיתוך של חומרי גלם או מוצרים שונים לפני בישול או אכילה. הסכין הוא חברו הטוב ביותר של השף ואין ספק שלפני שניגשים לגז, לתנור או לכל מקום אחר, יש לחתוך את האוכל בצורה טובה, על מנת שיוכל להתבשל טוב מצד אחד, ושיהיה נוח לאכול אותו מהצד השני.

חיתוך של אוכל בצורה מקצועית חייב להיעשות במהירות ועם דיוק מרבי. אי אפשר להתרשל עם עבודת הסכין וכמובן שבמסעדות ובמקומות מקצועיים, יש חשיבות גדולה לעבודה נכונה. לכן, לכל שף וטבח יש את סט הסכינים שלהם, עליו הם שומרים מכל משמר, כאשר הם מנקים ומשחיזים את הסכינים כל יום, על מנת שיהיו מוכנים לפעולה בכל עת.

לא רק השפים זקוקים לסכינים איכותיים, אלא גם אנשים פרטיים. כיום יש פעילות מוגברת בכל מטבח ביתי בעקבות התגברות הטרנד הקולינרי. אנשים נחשפים להמון סוגים שונים של אוכל בטלוויזיה, ברחוב ובבתים של חברים, ויש הרבה יותר מתכונים וסרטונים ברשת שמלמדים כיצד להכין מנות ייחודיות. על מנת שיהיה אפשר להכין את המנות הללו, יש לעבוד עם סכיני מטבח איכותיים ומגוונים.

סט מגוון

כל סט של סכיני מטבח חייב לכלול סכין שף לחיתוכים כלליים, סכין לבצקים, סכין למריחה, סכין לקצבות של בשר ו/או דגים, כאשר רק כך אפשר באמת לעבוד בצורה נכונה עם כל מוצרי היסוד במטבח.

כאשר עובדים עם סכין לא נכון לעבודה ספציפית, כך הסיכון לפציעה עולה, וכמובן, החיתוך יהיה פחות טוב, מה שיגרום ברוב המקרים לבישול לא אחיד, ולביס לא טוב. חשוב מאוד להשחיז את הסכינים לפני כל שימוש, מכיוון שסכין קהה תגביר גם היא את הסיכוי לפציעות. עם סכין מושחזת, הסכין לא תזוז לכיוונים לא רצויים, לא תפצע, ותגביר את הקצב של העבודה.

רוצים לפנק את עצמכם עם סכין מטבח מאיכות גבוהה? מחפשים כתובת מתאימה לפנות אליה? חברת בווא, המתמחה במכירת מספריים וסכינים, היא המקום הנכון. לחברה מגוון של סכיני מטבח וסכיני שף במחירים מצוינים. לפרטים, התקשרו לטלפון שמספרו 02-5383636

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם